Bésame | Sarută-mă

by Cezara L.

BÉSAME

Besa mis ojos colmados de llanto,
solo tu beso conseguiría apagar
el fuego cruel que los envuelve
y así llenarlos de amor y de fulgor.

Besa mi boca y mis labios sellados
cuya voz y sonrisa han perdido.
Te sonreirán de nuevo enamorados
e iluminados como al principio.

Besa mi frente y sus pensamientos oscuros.
Todas las incertidumbres morirán
y en su lugar nacerán los sueños
de una vida nueva y de primavera.

Magda Isanos —  Addenda

___________________________________________________________________________________

SARUTĂ-MĂ

Sărută-mi ochii grei de-atâta plâns,
Doar sărutarea ta ar fi în stare
Să stingă focul rău ce i-a cuprins,
Să-i umple de iubire și de soare.

Sărută-mi gura, buzele-ncleștate
Ce vorba si surâsul și-au pierdut.
Iți vor zâmbi din nou înseninate
Și-ndragostite ca și la-nceput.

Sărută-mi fruntea, gândurile rele
Și toate îndoielile-or să moară,
În loc vor naște visurile mele
De viața nouă și de primăvară.

Magda Isanos —  Addenda

 

